5 תשובות
do it gurl
ומניסיון, שיער קצר זה הכי נוח
רק בהתחלה צריך להתרגל שהשיער טיפה בפנים ואי אפשר לעשות קוקו
תלוי
כל עוד את יכולה לאסוף אותו לקוקו הכל טוב
שואל השאלה:
nezuko - אם אעשה קארה אז לא צריך לאסוף לקוקו
אנונימית
עם קארה גם לא תוכלי לעשות קוקו