התחברות
הרשמה
זה מעליב לקרוא לגבר נמוך "איש קטן"?
19 בדצמבר 2020, 21:37
2 תשובות
כן...
אתה היית רוצה שיקראו לך "איש קטן"?
למרות שכל אחד יכול לקחת את זה שונה , אבל אני חושבת שזה כן מעליב .
ע
עיראקית
כן
Nickname