14 תשובות
תשימי כרית חימום זה אמור לעזור
למה את לא רוצה לקחת עוד אחד? אופטלגין זה קסם באמת
תקפלי את הרגליים שימי בקבוק חם ותנסי להירדם
תקפלי את הרגליים שימי בקבוק חם ותנסי להירדם
שואל השאלה:
כי אני ממש חיה על אופטלגין (לא רק לכאבי מחזור) ואני לא רוצה לקחת עוד זה לא בריא ואני לא רוצה כרית חימום אמרו שזה עוצר את זרימת הדם...
כי אני ממש חיה על אופטלגין (לא רק לכאבי מחזור) ואני לא רוצה לקחת עוד זה לא בריא ואני לא רוצה כרית חימום אמרו שזה עוצר את זרימת הדם...
אנונימית
אז תשתי אולי תה לי זה עוזר ותנסי להירדם הכי חשוב תקומי כמו חדשה
אם יש לך אפשרות תזוזי קצת זה מזרים דם ואם יש לך גם אפשרות לאמבטית טוש זה הכי טוב, יעני לשים טוש של מים חמים על הבטן התחתונה, את לא מבינה איך זה עוזר
שואל השאלה:
אני לא יכולה להירדם הלוואי! אני צריכה ללמוד וגם להיכנס להתקלח
אני לא יכולה להירדם הלוואי! אני צריכה ללמוד וגם להיכנס להתקלח
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי כוח כי כואב לי )):
ואין לי כוח כי כואב לי )):
אנונימית
יאללה אנונימית זה רק שנייה לקום ולעשות אמבטיה את תרגישי הרבה יותר טוב אני מבטיחה לך זה שווה את זה
שואל השאלה:
חחח תודה גרמת לי לקום מהמיטה (;
חחח תודה גרמת לי לקום מהמיטה (;
אנונימית
בכיף תרגישי טוב!! (:
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
רק אני בלי כאבים
חיח סתם יש לי כאבים אבל לא כאלה חזקים
אבל מקווה שתרגישי טוב וזה יעבור לך עוד כמה ימים ובתור ילדה עם עצבים אם את בעצבים אני ממליצה לך לשבור עפרונות או להרביץ לקיר או פשוט לבכות
או שפשוט תוציאי עליי את העצבים בפרטי אני אספוג את זה חוח
חיח סתם יש לי כאבים אבל לא כאלה חזקים
אבל מקווה שתרגישי טוב וזה יעבור לך עוד כמה ימים ובתור ילדה עם עצבים אם את בעצבים אני ממליצה לך לשבור עפרונות או להרביץ לקיר או פשוט לבכות
או שפשוט תוציאי עליי את העצבים בפרטי אני אספוג את זה חוח
שואל השאלה:
מלכה אוהבת אותך תודה ❤
מלכה אוהבת אותך תודה ❤
אנונימית
בכיף תמיד פה לעזור❤
באותו הנושא: