7 תשובות
תאזרי טומץ ותליחי בהצלחה
באיזה שיעור את?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בשיעור די מתקדם 25 כזה
אני בשיעור די מתקדם 25 כזה
אז יכול להיות שהמורה שלך לא טוב.
ואין לך מה להיות פחדנית את צריכה להבין שיש לו בלם הוא יעצור אותך אם יהיה לך טעות.
ממה את מפחדת?
ואין לך מה להיות פחדנית את צריכה להבין שיש לו בלם הוא יעצור אותך אם יהיה לך טעות.
ממה את מפחדת?
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת החלפתי את המורה עכשיו כי הוא ממש הלחיץ אותי אבל אני מקווה שהמורה החדש יהיה טוב..
אבל באופן כללי אני תמיד לא כזה מרוכזת בשיעורים ואני מעדיפה יותר לעשות את מה שהמורה אומר בול לעשות ולא מעבר. כי אני מפחדת לטעות
תאמת החלפתי את המורה עכשיו כי הוא ממש הלחיץ אותי אבל אני מקווה שהמורה החדש יהיה טוב..
אבל באופן כללי אני תמיד לא כזה מרוכזת בשיעורים ואני מעדיפה יותר לעשות את מה שהמורה אומר בול לעשות ולא מעבר. כי אני מפחדת לטעות
את חייבת להיות מורכזת, תמצאי משהו שיעזור לך להתרכז
בסופו של דבר מה תעשי שתנהגי לבד? רגע של חוסר ריכוז יכולה להרוג.
ולפעמיים אפשר לטעות הוא מתקן אותך, אין דבר כזה מושלם כל הקטע זה שהוא מלמד אותך ואת אמורה להבין ולא לעשות כמו תוכי תשאלי אותו מה לא ברור לך
בסופו של דבר מה תעשי שתנהגי לבד? רגע של חוסר ריכוז יכולה להרוג.
ולפעמיים אפשר לטעות הוא מתקן אותך, אין דבר כזה מושלם כל הקטע זה שהוא מלמד אותך ואת אמורה להבין ולא לעשות כמו תוכי תשאלי אותו מה לא ברור לך
אנונימית
כל אחד שונה וכל אחד עושה בקצב שלו. כל אחר מגוגל להוציא רישיון אפילו הבן אדם הכי טיפש!! הייתי בדיוק כמוך גם יש לי הפרעות קשה פשוט לקחתי ריטלין לפני השיעור. כל התהליך הזה גרם לי לחרדות ולחץ וככ שנאתי את זה, לקח לי שישים שיעורים ובסוף עברתי טסט ראשון, ואחרי זה את באמת שוכחת כל מה שעברת! אם את רוצה אני אשמח לעזור לך אם את צריכה משהו:)
באותו הנושא: