4 תשובות
לא כזה כואב אבל ירד לך דמעות בלי כוונה כי זה על הקצוות של העצבים
1
לא כאב לי בכלל, רק לקח לי קצת זמן להתרגל לעגיל.
אני עשיתי לעצמי בבית ולא כאב אבל זה נורא מסוכן (מניסיון, אל. לכי למקצוען).. לא כואב כמעט רק לשניה אחת אבל יכול לכאוב לך האף בשבוע-שבועיים הראשונים
שואל השאלה:
ואיך היה לך את האומץ לעשות?הייתי אמורה לעשות אבל רגע לפני הגרירה השתפנתי