4 תשובות
תמיד שווה לנסות, זה יכול לעזור לך להעביר לך את הכאב אז אני בעד שתלכי
תזכרי בדברים הלא טובים בו ואז תדמייני סיטואציות שבהם זה ממש גרוע ואז ירד שלך ממנו
למשל עם הוא קמצן אז לא נתן לעני צדקה ואז העני מת או משהו כזה
שווה ללכת, לפחות תנסי
את יכולה גם לדבר עם קווים טלפונים של יעוץ פסיכולוגי אם את לא רוצה כביכול לבזבז כסף או אם את רוצה לבדוק אם זה מתאים לך סליחה אם לא ממש עזרתי
אנונימית