תשובה אחת
יש לכם ממד בבית?
כן אם כן פשוט תגידי להם שאת תישארי בו, ואין כ"כ מה לדאוג
אבל עדיף שתהיי עם מישהו ולא לבד, ועוד במצב כזה..