תשובה אחת
יש לכם ממד בבית?
כן אם כן פשוט תגידי להם שאת תישארי בו, ואין כ"כ מה לדאוג
אבל עדיף שתהיי עם מישהו ולא לבד, ועוד במצב כזה..
כן אם כן פשוט תגידי להם שאת תישארי בו, ואין כ"כ מה לדאוג
אבל עדיף שתהיי עם מישהו ולא לבד, ועוד במצב כזה..
באותו הנושא: