17 תשובות
כן. גם 90 אחוז לא באמת מתנדבים. פשוט הולכים לאיזשהי פעילות, יושבים בצד ומסמנים לך שעות.
והתנדבות אמורה לבוא מהלב ללא קבלת תמורה ובלי התחייבות של גורם כלשהו.
זה רק שעתיים בשבוע, לא הרבה בכלל
כן לגמרי, למרות שממש מרחמים עלינו בבצפר ויש לי כבר 30 שעות על תמונה שעשיתי ותליתי שלטים
תאמת שלי זה היה ממש פשוט ואני סיימתי את זה תוך איזה חודשיים בלי לשים לב בכלל(מדריכה בתנועת נוער)

אבל בכללי יש מלא מקומות שאפשר להתנדב בהם

גנים
צער בעלי חיים
חוגים
אצל חקלאים זה ממש טוב
מתנסים
או ליטרלי כל ארגון שבאזור שלך


ויש מצב שזה רק אצלנו אבל נותנים לנו להשתמש באפליקציה כזו שבעצם נותנת לכל מבוגר לחתום שהתנדבת גם אם רק גזמת דשא או משהו
אתה מדבר בכיתה יא אין לנו בכלל דקה מנוחה לעשות את המחוייבות.
וזה ממש קשה
בגלל זה קוראים לזה מחוייבות אישית ולא התנדבות אישית
שואל השאלה:
60 זה המון. שעתיים בשבוע זה אומר 30 שבועות. בשנת לימודים יש 44 שבועות פחות או יותר. זה לא הגיוני שעברו רק 14 שבועות מתחילת הלימודים בגלל שאנחנו באמצע דצמבר.
אנונימי
איפה אתה מתנדב?
בכללי זה מיותר אף אחד לא עושה את זה וזה סתם מעיק. מי שרוצה להתנדב שיתנדב בלי קשר
לא
בטח לא לשישיסטים
שואל השאלה:
שביעיסטים לא להתנשא

אתם לא יודעים עד מתי אני לומד וכמה דברים יש לי על הראש אז אל תשפטו

ולכם יש 30 שעות ולי פי 2 ממכם
אנונימי
גם שביעיסטים היו פעם שישיסטים שדרשו מהם 60 שעות אז תרגע
זה ממש לא יותר מדי, אפשר ללמוד מזה על ניהול זמן
בבית ספר שלי דרשו 60 שעות גם בכיתה י גם ביא וגם ביב
אני אישית שנה שעברה עשיתי 105 שעות (לא הייתה קורונה) ותמיד התנדבתי, ועכשיו בי"א יש לי אפס שעות כי אין מקומות התנדבות, כן אמנם הורידו לנו לשלושים אבל אני מסכימה איתך לגמרי.
זה באמת מוגזם כי אין מקומות בכלל.
תיהיו שמיניסטים הכי פשוט, אין מחוייבות אישית
תנסה להתנדב בשישי שמח
אצלי נותנים לנו שני סרטונים ואז שאלות עליהם. ומקבלים על זה שעתיים או שלוש שעות מעורבות חברתית.
לא
זה לא כזה הרבה אפשר לעשות את זה בכמה חודשים
המערכת שלי עמוסה מאוד ואני מסיימת כל יום עד 4 ויש לי 30 ומשהו
סתם מנסים להפחיד אנשים שבלי מחויבות אישית הם לא יקבלו תעודת בגרות, אף אחד לא מסתכל על זה, פשוט כתוב לך בקטן שלא עשית מחויבות אישית