9 תשובות
לא קניתי אבל הוא בטח כמו כל הומור טעם האחרים שלהם, קצת פלסטיקי אבל לא מדי ודק
הוא מהמם אבל דק כאילו הוא לא ממש מחמם אבל הוא ממש יפה (תזמיני אובר סיז.. זה הכי יפה לסווצרט הזה):)
הוא מגיע קטן אז תזמיני מידה יותר אבל הוא ממש יפה (לפחות אני חושבת)
קניתי הוא לא הגיע משהו
יש לך טעם טוב בבגדים,אהבתי את הסטייל.
לא יודעת מה לגבי השאלה שלך חח
לא יודעת מה לגבי השאלה שלך חח
אל תקני סווצרטים או פוטרים משיין זה מגיע לא מחמם ודק ברמות.בכסף הזה כבר תקני משהו איכותי מהודיס או h&m
^ לא נכון
יש ויש, למשל היו כמה דברים שהזמנתי משיין שממש מחממים.
ולשאלה גם אני מזמינה אותו! זה מושלם ותזמיני אפילו xl כי זה מגיע די קטן לפי התגובות
יש ויש, למשל היו כמה דברים שהזמנתי משיין שממש מחממים.
ולשאלה גם אני מזמינה אותו! זה מושלם ותזמיני אפילו xl כי זה מגיע די קטן לפי התגובות
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודה ממש ריגשתם אותי מי שאמר שהוא אוהב את הסטייל שלי
אמאלה תודה ממש ריגשתם אותי מי שאמר שהוא אוהב את הסטייל שלי
יש לי סווצר משיין מאותו החומר(לא אותו דבר), החומר טוב ונעים. קצת דק.
באותו הנושא: