6 תשובות
לא חושב שיש, בכל דבר יש פגמים
שואל השאלה:
את אומרת שאין דבר שהוא טוב מושלם?
את אומרת שאין דבר שהוא טוב מושלם?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
זו לא מחשבה קצת פסימית?
זו לא מחשבה קצת פסימית?
אנונימי
לא ממש לא תאמת, אני אוהבת הרבה אנשים יש לי בת זוג מדהימה אבל בכל דבר יש משהו פגום השאלה אם מסתכלים עליו ובאיזה דרך. שאלת אם יש דבר מושלם אמרתי לא אבל לא אמרתי שאין הרבה דברים טובים
מוזיקה
אנונימית
באותו הנושא: