4 תשובות
בדרך כלל כשאני רואה כל מיני סדרות אני פשוט עוצרת באיזה חלק מעניין ובהקשר לסיטואציה מתחילה להמציא סיפור שלם
לפעמים אני פשוט מחפשת השראות מכל מיני דברים שאני רואה או סתם, ההשראה יכולה לבוא לך בבום אבל אל תוותרי, מה שלא כדאי זה לכתוב שאת במחסום כתיבה כי אז הסיפור יצא מאולץ
רואה הרבה bl שאני כותבת על זה.. ולוקחת רעיונות ולרוב כל מיני רעיונות שצצים לי לראש
השראה מגיעה אליי מהמון מקומות, לרוב זה מסרטים/סדרות/שירים (אל אני לא לוקחת את סוג העלילה או הסגנון, אני משתמשת ברעיונות שהם מעלים אצלי), לפעמים זה מתמונות, לפעמים זה מדברים שאני מתעניינת בהם או מרצון לכתוב סגנון מסוים של סיפור. לרוב זה שילוב של כל אלה. רעיונות לסיפורים באים מכל כך הרבה מקומות ולאו דווקא ממקום אחד. מה שכן, אל תנסי למצוא רעיון בכוח ואל תלחיצי את עצמך בקשר לזה. תנסי לחשוב מה מעניין אותך ומה היית שמחה לקרוא בעצמך ואז תנסי לפתח את זה.