11 תשובות
יש גם ערבים טובים תתפלא
הם לא כולם ראים יש רק כמה
אתה מתכוון מחבלים חיזבלה ואלה?
אתה מכליל
אנונימית
זה שלא פגשת לא אומר שאין
לא פגשת את כל הערבים בעולם כדי שתהיה לך את הזכות להכליל את כולם
אל תכליל...
אני אישית חושבת שחוץ מהערבים ששונאים אותנו או פוגעים בנו אין שום בעיה עם הערבים
רובם לא, פשוט זה מה שהרגילו אתכם לחשוב
בדיוק כמו שאותם הרגילו לחשוב שאנחנו רעים:))
אחי, לא רק שאתה מכליל
יש בך משהו שנוטה לשנאת חינם, תטפל בזה
כנראה לא חיפשת טוב
אז לא פגשת מספיק ערבים.
יש לי חברים ערבים גם מהארץ וגם מחוץ, אנחנו לא מסכימים על מלא דברים אבל הם אנשים טובים יותר מהרבה יהודים שאני מכיר.
בנאדם טוב או רע לא קשור למה שהוא מאמין בו
זה קשור לערכים שלו כבנאדם
למה אנונימי מכליל