5 תשובות
מי שעושה את המשחקים האלו לא צריך לקחת אותו ברצינות לפי דעתי
זה באמת הורס
אני משתדלת תמיד לפעול בזוגיות ללא אגו בכלל
אנשים...ככה זה לרוב לצערי,כולם חוששים מדחייה ואלו מנגנוני הגנה.
אני גם תהיתי אם היה נחמד מיד להתחיל לצאת כמו זוג נורמלי ולדלג על ההתחלה המייגעת הזו או שדווקא היא גורמת למערכת יחסים להיות יותר נחשקת.
בכל אופן,לא מעריכה משחקים ואין לי מוחין לזה,לפחות לא בזוגיות עצמה שתהיה אפסילונית.
לי יש אפס ניסיון בזוגיות אבל אתן את דעתי בכל זאת.

אני לא חושב שזה ששני אנשים במערכת יחסים אומר שהם צריכים לבטל את עצמם (או יותר גרוע, רק אחד מהם מבטל את עצמו) בשביל השני. זה שאדם הוא חלק ממערכת יחסים לא אומר שהוא לא צריך שיכבדו אותו, יתנו לו את המקום שלו וכו'.
זה גם לא צריך להיות נושא מרכזי, האיזון חשוב תמיד. צריך ששני הצדדים ירגישו הכי בנוח שאפשר.
קנאה או אגו.
כשיש אחד מהדברים האלה אי אפשר לנהל קשר כמו שצריך, בסופו של דבר צריך להיות אמון אחד בשני וכבוד, ואגו זה דבר שהורס זוגיות בשניה.