5 תשובות
יש לכם עוד קצת זמן.. תחכי כמה חודשים, החלון מיונים שלכם הוא ביולי אוגוסט
אם זה מיונים למודיעין תבקשי ישר אחרי הצו הראשון, מקסימום יגידו לך לחכות ותשלחי להם אותו מייל כמה זמן אחרי
פשוט מודיעין ממיינים מוקדם ואם את רוצה חבל לפספס
פשוט מודיעין ממיינים מוקדם ואם את רוצה חבל לפספס
אנונימית
שואל השאלה:
כבר שלחו לי מנילה עם תפקידים למודיעין ואמרו לחברה שלי לבקש בינואר. זה כבר לא לחמן כללי
כבר שלחו לי מנילה עם תפקידים למודיעין ואמרו לחברה שלי לבקש בינואר. זה כבר לא לחמן כללי
אנונימית
אם חברה שלך באותו מחזור גיוס כמוך אז גם את יכולה לבקש פשוט בינואר. בכל מקרה אם תבקשי עכשיו זה ממש לא יזיק
אנונימית
התאריך גיוס שלי כרגע הוא בדצמבר 2021 וביקשתי מיון ואמרו לי שזה מוקדם ולבקש בינואר
באותו הנושא: