התחברות
הרשמה
היי יש לי יומולדת היום וכל האנשים ציפיתי שיכתבו לי ברכה/יעשו לי סטורי, לא עשו לי והתאכזבתי מהם קצת.. ויש כאלה שעשיתי להם
שעשיתי להם ברכות וחתיכת ברכות, והם שולחים לי משהו עלוב כזה.. כאילו הם עושים לי טובה. אני לא יכולה ללכת לישון ככה באנרגיה כזאת מה אני יכולה לעשות?
21 בדצמבר 2020, 00:50
ברכות
יום הולדת
ברכה
מתנות
3 תשובות
יום הולדת שמח
י
יש להחליף כינוי: 305769
שואל השאלה:
תודה!!!
ה
היי.שלום.כיסא.ליד.חלון
אף פעם על תצפי שזה קשור באנשים
ומזל טוב 3>
א
אני אחשוב על שם אחר כך
באותו הנושא:
היה לי היום יום הולדת, לא דיברתי על זה ממש כי ציפיתי שאחרים יזכרו.
מה התאריך יומולדת שלכם?יש פה אנשים שנולדו באותו יום לדעתכם?
יהיה מוזר אם לקראש שלי הייתה יומולדת אתמול (שבת) ואני אכתוב לו עכשיו מזלטוב ? נורא ציפיתי לכתוב לו ולא יצא לי עדיין
יש לי יומולדת עכשיו ונכנסתי לדיכאון כזה.. ציפיתי יותר מידי..
היום ישלי יומולדת 18 וזה היומולדת הכי חרא שהיה לי ציפיתי ליותר מה לעשות בשביל לא להתבאס יותר?
לא מבינה למה אנשים גורמים לך לפתח ציפיות ורגשות ואז מתחילים להתעלם?למה לדבר מלכתחילה?
יש אנשים באתר שציפיתם שהם ייראו משהו אחד וכשראיתם אותם התפלאתם כזה?
מישהו יודע למה לאזעזל אנשים שאני לא מכיר בסטיפס יודעים שיש לי יומולדת היום?
היה לי יומולדת לפני כמה ימים וחברות שלי לא עשו לי כלום.. באמת כלום ואפילו ברכה לא כתבו ואני מאוכזבת ממש כי ציפיתי מהן..
גיליתי שלאחד האקסים יש יומולדת היום לכתוב לו מזל טוב או פשוט להתעלם מכל האנשים שאמרו שיש לו יומולדת ? המשך למטה
יש לי היום יומולדת... חרא של יומולדת!