10 תשובות
הכי גרוע קשה לי להחליט
הכי טוב זה או איירון מן הראשון או האינפיניטי וור או אנדגיים (אני חובב מארוול)
הכי גרוע אין לי מושג..
אחד שאני ממש אוהבת זה "50 דייטים ראשונים" של אדם סנדלר
אני חושבת שקראו לו פיצוץ לא יודעת הסוף ממש אכזב אותי וחצי מהסרט לא היה מובן בכלל אבל הסרט הכי טוב שצפיתי בו עד עכשיו היה "ההחלפה"
דוכן הנשיקות או משהו

פייט קלאב
הזאב מוול סטריט
פיר אנד לוטינג אין לאס וגאס
ועוד רשימה ארוכה מאוד של סרטים מדהימים
הכי גרוע - לא יודעת
הכי טוב - במרחק חמש רגל,טיטאניק
הכי גרוע ניבים
הכי טוב נראה לי המסור
הכי גרוע- בטח איזה בנות ווינקס מגיל חמש או משהו
הכי טוב- דוכן הנשיקות/לכל הנערים שאהבתי/סיירה ברג'ס היא לוזרית ועוד איזה המון
בקיצור סרטים רומנטיים ועם עלילה חח
הכי טוב לכל הנערים שאהבתי ולהציל את ההורים
אני לא יודע לגבי הגרוע אבל מהיר ועצבני זה הסרטים הכי טובים שראיתי אי פעם
הכי גרוע - הסנדק
הכי טוב - פו הדוב (הסרט)