7 תשובות
כן
שבוע הבא אני חושבת כי הממשלה לא יודעת לקבל החלטות
לא חושבת
יכול להיות
לא חושבת, לפני הסגר השני דיברו אם לעשות או לא שנים אבל בכל מקרה אמורים להודיע אם יהיה או לא בימים הקרובים..
100% יהיה. רק עניין של זמן