17 תשובות
שואל השאלה:
זה נגיד לא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה בעיקר ביידים וברגליים אבל אולי בהמשך אני ארצה בעוד מקומות
אנונימית
זה יקר.. את ילדה קטנה.
בבקשה תנסי לדבר קודם עם הורייך
אמהלה לא לגלח בידיים! זה מגביר את הצמיחה!
שואל השאלה:
אני ינסה אבל אם אתן ממליצות על לייזר בייתי אני אשמח
אני מאמינה שלא סתם מפרסמים את הדברים האלה כנראה שזה לא מסוכן או משהו
אנונימית
איפה את מורידה?
ותסבירי לאמא שלך שהשיער מפריע לך.
בחיים לא לעושת לייזר לעצמך,
אל תדאגי כשתהיי קצת יותר גדולה תוכלי לדבר איתם ברצינות.
יש לי את מה ששלחת בקישור
אני כל כך התלהבתי כזה הגיע אני משתמשת בזה כבר 3 חודשים ואין אפילו הבדל קטן
שואל השאלה:
אבל זה עובד?^
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מעדיפה משהו שפחות כואב משעווה..
אנונימית
לא. לייזר בייתיי לא עבד לי
אני לא יודעת איך זה יעבוד עלייך אבל עליי זה לא עבד
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי לא יסכימו לי לעשות לייזר ופעם הייתי מגלחת בלי שאמא שלי ידעה ואז אמא שלי גילתה את זה ומאז היא לא מסכימה לי
אנונימית
אני לא בטוחה כי אמא שלי קנתה לי אבל נראלי 300
היי אהובה!
אל תעשי לייזר לעצמך! ובטח שלא בגיל הזה,
לייזר את יכולה לעשות רק אחרי שהמחזור עבר זמן והוא סדיר ובכלל רצוי מעל גיל 15/16/17
אסור לך לעשןת לעצמך זה הורס תגוף!
תעשי שעווה או תגלחי תלוי איפה את רוצה להוריד.
וביום שתעשי לייזר, רק במכון מקצועי
אל תעשי בגיל הזה, תחכי כמה שנים.
אל תעשי לייזר לעצמך. תלכי למקום מקצועי.
שמחתי לעזור :)
כמה עלה לך מה שקנית
שואל השאלה:
ומאיפה קנית?
אנונימית