5 תשובות
לדעתי זה קצת מוגזם כי זאת מתנה ממש יקרה. עדיף משהו אחר
שואל השאלה:
צודקים,אמרתי לה
תודהה
מוגזם
אנונימית
זה מוגזם
לא הייתי מוכן שבחורה תקנה לי אייר פודס