8 תשובות
תעשי לו את זה גם, תסנני
למרות ששום דבר טוב לא יצא לך מזה
חח לא נראלי שיש כל כך מה לעשות נגד זה כנראה את רגישה או שאת פשוט בקטע שלו אבל אם לא אז תשחררי טיפה
זה יעשה לך טוב
הוא ידיד שלך אולי הוא מדבר עם חברה שלו
שואל השאלה:
אין לו חברה
אנונימית
אה אז תפתחו קבוצה כולכם במקום שתתעצבני עליו מהצד
שואל השאלה:
חחח היה אבל ילדה פרקה לנו
אנונימית
אני אומר תפתחי חדש ואל תכניסי אותה
חח חזק שלך מלפוף^