13 תשובות
אני מקווה שהם יצבעו
אני כן
אני מקווה שבעלי לעתיד לא יעשה את זה, עדיף שיער מלא ולבן מאשר בלי שיער בכלל.
מה הקשר בלי שיער בכלל?
כן, אבא שלי עושה ככה
אנונימי
בלי קשר, זה פשוט עדיף מלהיות קירח, בסך הכל צבע שיער.
לא לכעוס
לא לכעוס
אבל מה זה קשור לשאלה?
לא, כי לדעתי לבן זה צבע יפה
אקסנטיה
אני כן
לא, כי זה אסור על פי הלכה:
"אסור (לאיש) ללקט אפילו שער אחד לבן מתוך השחורות משום לא ילבש גבר. וכן אסור לאיש לצבוע (שערות לבנות שיהיו) (ב"י) שחורות אפילו שערה אחת.
וכן אסור לאיש להסתכל במראה" (שולחן ערוך, יורה דעה, סימן קנו, סעיף ו).
"אסור (לאיש) ללקט אפילו שער אחד לבן מתוך השחורות משום לא ילבש גבר. וכן אסור לאיש לצבוע (שערות לבנות שיהיו) (ב"י) שחורות אפילו שערה אחת.
וכן אסור לאיש להסתכל במראה" (שולחן ערוך, יורה דעה, סימן קנו, סעיף ו).
אנונימי
לא.
אני בת ואומרת שזה לא משנה אצל בנים וגם לפי התגובה של אנונימי..
באותו הנושא: