6 תשובות
מתה כנראה (לא בהכרח בכוונה). פחד שומר עלינו, בסופו של דבר.
FML
צניחה חופשית
אנונימי
מתאבדת. לול
הולכת לאנשים שפגעו בי כל החיים
עומדת מולם ואומרת להם בדיוק מה אני מרגישה וחושבת עליהם
צניחה חופשית, אבל בלי פחד זה לא יהיה כיף, לא יהיה אנדרנלין, אני ארגיש את אותו הדבר כמו לשבת על כיסא
למה אומרים צניחה חופשית עשיתי וזה לא כזה מפחיד החלק הכי מפחיד זה שאתה עומד לקפוץ אבל אחרי שהוא עושה את זה זה לא מפחיד בכלל ואתה גם לא יכול להתחרט זה בעיקר יפה