5 תשובות
בויקיפדיה כתוב שהשתתפו בה יותר מחצי ממדינות העולם לכן היא נקראת המלחמה הגדולה
מלחמת העולם הראשונה נקראת גם המלחמה הגדולה כיוון שהיא המלחמה הגדולה ביותר עד זמנה בעולם.
כי נהרגו בה הרבה אנשים
והיא היתה בשיתוף של הרבה מאד מדינות
(נראה לי רב העולם)
והיא היתה בשיתוף של הרבה מאד מדינות
(נראה לי רב העולם)
שואל השאלה:
דחוף!!!
דחוף!!!
אנונימי
שואל השאלה:
האם המלחמה הייתה צודקת לפי דעתך?
האם המחיר היה כבד?
האם המלחמה הייתה צודקת לפי דעתך?
האם המחיר היה כבד?
אנונימי
באותו הנושא: