11 תשובות
לפעמים כן ולפעמים לא מה שנוח באותו רגע
בדרך כלל לא תלוי אם יש לי כח להוריד אותה
ממש לא עם חזייה ביומיום אני נחנקת
אלא אם אני אצל חברה או עם חברים אז זה מביך קצת
רק אם אני מחוץ לבית
לאא
אנונימית
חס וחלילה
אנונימית
אני גם ישנה ערומה חחח אופס
עם חזייה זה גם לא נוח וגם לא ככ בריא
בלי זה לא טוב בכלל זה לא בריא ולא נותן לציצי לגדול ולהתפתח ובמיוחד לא נוח אז לול
לא
זה גם לא נוח וגם לא בריא במיוחד
פריבובס