5 תשובות
לא יודע להגיד כי אני בז' אבל לא חושב שיש בעיה
ממה את פוחדת? מהחברה? למי אכפת
כדאי? למה לא? מה יש לך להפסיד?
כדאי? למה לא? מה יש לך להפסיד?
שואל השאלה:
תודה אחים אני אלך לחפש אותו ביום הבא שאני בבית ספר ואתפלל שאנחנו באותה הקפסולה
תודה אחים אני אלך לחפש אותו ביום הבא שאני בבית ספר ואתפלל שאנחנו באותה הקפסולה
אנונימית
לא זה בסדר גמור
אני גם דלוקה על שישיסט :/
אני גם דלוקה על שישיסט :/
כל מי שהייתי איתן עד עכשיו היו גדולות ממני, זה נטו משהו דפוק קצת בתפיסה..
באותו הנושא: