5 תשובות
לא יודע להגיד כי אני בז' אבל לא חושב שיש בעיה
ממה את פוחדת? מהחברה? למי אכפת
כדאי? למה לא? מה יש לך להפסיד?
שואל השאלה:
תודה אחים אני אלך לחפש אותו ביום הבא שאני בבית ספר ואתפלל שאנחנו באותה הקפסולה
אנונימית
לא זה בסדר גמור
אני גם דלוקה על שישיסט :/
כל מי שהייתי איתן עד עכשיו היו גדולות ממני, זה נטו משהו דפוק קצת בתפיסה..