39 תשובות
אל תיפגשי איתו,
משהו פה באמת ממש ממש לא בסדר,
זאת ההתחלה של דברים לא טובים..
תקשיבי, יכל להיות גם בחור טוב אבל יש לי שאלה, את ראית אותו בשיחה? את יודעת בפירוש שזה באמת הוא? אם התשובה היא לא והוא ממשיך ללחוץ עלייך תתקשרי מייד ל105.
ואם הגיל שלו באמת אמיתי אז חוץ מזה מערכת יחסים בגילאים האלה היא לא חוקית, אל תישארי בקשר איתו.
משהו פה באמת ממש ממש לא בסדר,
זאת ההתחלה של דברים לא טובים..
תקשיבי, יכל להיות גם בחור טוב אבל יש לי שאלה, את ראית אותו בשיחה? את יודעת בפירוש שזה באמת הוא? אם התשובה היא לא והוא ממשיך ללחוץ עלייך תתקשרי מייד ל105.
ואם הגיל שלו באמת אמיתי אז חוץ מזה מערכת יחסים בגילאים האלה היא לא חוקית, אל תישארי בקשר איתו.
אל תיפגשי איתו ובכללי תפסיקי לדבר איתו.
את בת 15 והוא 18.
את בת 15 והוא 18.
שואל השאלה:
עשינו שיחת ויאדו רק באינסטגרם
עשינו שיחת ויאדו רק באינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי שעשינו נתקנו זהו אחרי שעה הוא שלח לי הודעה ואומר לי מה אומרת רוצה לבןא להפגש איתי אני יבוא לאסוף אותך בנייד שלח
אחרי שעשינו נתקנו זהו אחרי שעה הוא שלח לי הודעה ואומר לי מה אומרת רוצה לבןא להפגש איתי אני יבוא לאסוף אותך בנייד שלח
אנונימית
מה את דבעית תנתקי איתו קשר הוא נשמע פסיכופת, סליחה על הדבעית אבל תתאפסי על עצמך .
שואל השאלה:
נראה לך אני אפגש איתו אבל הוא אמר לי שאם לא נפגש יהיה לא בסדר אני מפחדת זה הכל
נראה לך אני אפגש איתו אבל הוא אמר לי שאם לא נפגש יהיה לא בסדר אני מפחדת זה הכל
אנונימית
אח תפגשי איתו לא כדאי לך
תגידי לו שאת מפחדת מהקורונה או משהו
תגידי לו שאת מפחדת מהקורונה או משהו
שואל השאלה:
למרות שהוא בן אדם נחמד אבל בגלל איום של פגישה לא נחמד אני יכולה לחסום אותו אבל הןא בן נחמד
למרות שהוא בן אדם נחמד אבל בגלל איום של פגישה לא נחמד אני יכולה לחסום אותו אבל הןא בן נחמד
אנונימית
מסכן הוא כנראה לא בסדר בראש, הוא תושב של אותה עיר כמוך?
לא, אם את לא מרגישה בנוח עם זה בבקשה ממך אל תיפגשי איתו. אם כן תודיעי לחברה לאן אתם הולכים ותפגשו במקום פתוח וציבורי אבל בבקשה ממך אל תעשי את זה, באמת שאני מודאגת.
"יהיה לא בסדר" הוא לא יכל לעשות לך כלום *עדיין*, זאת מניפולציה.
ומה שלא יהיה, *אל* תיכנסי לרכב זר.
"יהיה לא בסדר" הוא לא יכל לעשות לך כלום *עדיין*, זאת מניפולציה.
ומה שלא יהיה, *אל* תיכנסי לרכב זר.
שואל השאלה:
ואני לא יכולה לחסום אני אצא רעה אחרכך הוא בן אדם נחמד
רק בקטע של להפגש לא נחמד שהוא רוצה לבוא לאסוף אותי ברכב שלו ושאם לא ניפגש יהיה לא בסדר רק הקטע הזה הוא לא בסדר
ואני לא יכולה לחסום אני אצא רעה אחרכך הוא בן אדם נחמד
רק בקטע של להפגש לא נחמד שהוא רוצה לבוא לאסוף אותי ברכב שלו ושאם לא ניפגש יהיה לא בסדר רק הקטע הזה הוא לא בסדר
אנונימית
בכל מקרה כנראה שהוא אמר את זה בצחוק זה יהיהה מוזר אם הוא יגיד את זה ברצינות אבל הוא נשמע נואש ומסכן כזה אם הוא לטעמך ונחנד חוץ מהקטע של מה שהוא עשה תנסי להגיד לו שזה מלחיץ אותך ואפשר לדבר על זה לא חייב לחסום
גם אם הוא עושה עלייך לחץ אל תסכימי בשום פנים ואופן.
שואל השאלה:
מעבר לזה הוא בן אדם נחמד מצחיק רק בקטע הזה הוא לא בסדר
אני אמרתי לו שלא רוצה שנפגש
אומר לי אי אפשר ככה נשאר קשר דרך מכשירים חייב להפגש
מעבר לזה הוא בן אדם נחמד מצחיק רק בקטע הזה הוא לא בסדר
אני אמרתי לו שלא רוצה שנפגש
אומר לי אי אפשר ככה נשאר קשר דרך מכשירים חייב להפגש
אנונימית
בעקרון גם לא הייתי ממליץ לך על קשר דרך הטלפון זה פייק ורוב הסיכויים שיש לו באינסטגרם עוד 5 בחורות ששלחו לו ריפליים והוא מדבר איתך בעוד שהוא בשיחת וידאו עם עוד מישהי
אל תיכנעי ללחץ.
אם את הולכת ובבקשה אל אבל אם את לא מקשיבה לי..תשאירי מיקום דולק, תהיי בקשר טלפוני עם חברה, תגידי לה לאן את הולכת, תיפגשו במקום פתוח וציבורי ובשום פנים ואופן אל תיכנסי לאוטו שלו.
המלצה שלי-תתקשרי לקו 105
גם אם הוא אמיתי מערכת יחסים בגילאים האלה היא בכלל לא חוקית..
אם את הולכת ובבקשה אל אבל אם את לא מקשיבה לי..תשאירי מיקום דולק, תהיי בקשר טלפוני עם חברה, תגידי לה לאן את הולכת, תיפגשו במקום פתוח וציבורי ובשום פנים ואופן אל תיכנסי לאוטו שלו.
המלצה שלי-תתקשרי לקו 105
גם אם הוא אמיתי מערכת יחסים בגילאים האלה היא בכלל לא חוקית..
שואל השאלה:
תודה רבה על העזרה
תודה רבה על העזרה
אנונימית
שואל השאלה:
מקווה שלא יאים אליי שוב
מקווה שלא יאים אליי שוב
אנונימית
בבקשה בבקשה בבקשה ממך תקשיבי לי בזה כי באמת שאני דואגת, אל תיכנסי למכונית שלו בשום פנים ואופן
"מקווה שלא יאים אליי שוב"
תקשיבי זאת נורה אדומה
משהו פה ממש לא בסדר
תקשיבי זאת נורה אדומה
משהו פה ממש לא בסדר
שואל השאלה:
איך אני אכנס אני לא אמרתי לו את כתובת של דירה שלי שהוא יכול לבוא אני לא יאמר לו אף
פעם רק שיפסיק לאיים
איך אני אכנס אני לא אמרתי לו את כתובת של דירה שלי שהוא יכול לבוא אני לא יאמר לו אף
פעם רק שיפסיק לאיים
אנונימית
היא יודעת מה היא אומרת^^
מצד אחד לא באלך להפגש איתו מצד שני בא לך להמשיך לדבר איתו, סליחה שאני שואל אבל מה בדיוק יצא לך מזה?
שואל השאלה:
רק לדבר אין לי בעיה שנמשך לדבר אבל להפגש לא והוא כן רוצה ומאיים
רק לדבר אין לי בעיה שנמשך לדבר אבל להפגש לא והוא כן רוצה ומאיים
אנונימית
אבל את גם אמרת את זה..
"רק בקטע של להפגש לא נחמד שהוא רוצה לבוא לאסוף אותי ברכב שלו ושאם לא ניפגש יהיה לא בסדר רק הקטע הזה הוא לא בסדר"
אמרת שהוא רוצה לאסוף אותך,
פשוט באמת בבקשה ממך אל תיכנסי לאוטו.
ושיאיים עד מחר זאת סתם מניפולציה, הוא *עדיין* לא יכל לעשות לך כלום, פשוט אל תיכנעי ללחץ ולדעתי תתקשרי לקו 105 להגנת קטינים ברשת.
"רק בקטע של להפגש לא נחמד שהוא רוצה לבוא לאסוף אותי ברכב שלו ושאם לא ניפגש יהיה לא בסדר רק הקטע הזה הוא לא בסדר"
אמרת שהוא רוצה לאסוף אותך,
פשוט באמת בבקשה ממך אל תיכנסי לאוטו.
ושיאיים עד מחר זאת סתם מניפולציה, הוא *עדיין* לא יכל לעשות לך כלום, פשוט אל תיכנעי ללחץ ולדעתי תתקשרי לקו 105 להגנת קטינים ברשת.
שואל השאלה:
זה הבעיה פה נכון
זה הבעיה פה נכון
אנונימית
תקשיבי, הוא עושה לך מניפולציות ומנסה לגרום לך לחשוב שהוא יכל לפגוע בך,
זה ממש ממש ממש ממש ממש ממש מחשיד, מטריד ולא בסדר
105
להגנת קטינים ברשת
ב ב ק ש ה ממך
הוא מתחמן אותך.
זה ממש ממש ממש ממש ממש ממש מחשיד, מטריד ולא בסדר
105
להגנת קטינים ברשת
ב ב ק ש ה ממך
הוא מתחמן אותך.
שואל השאלה:
נראה לך אני מפחדת נורא
נראה לך אני מפחדת נורא
אנונימית
בדיוק
זה לא אמור להיות ככה..
105 זה מוקד של המשטרה להגנת קטינים ברשת
בדיוק למקרים כאלה,
עד כמה שידוע לך זה יכל להיות פדופיל בן 46
ומהרגע שאת עולה על האוטו הזה אף אחד כבר לא יכל לעזור לך..
באמת שהם מקצועיים, הם מגנים עלייך, יעשו חקירה ויבדקו את העניין, הכל יהיה בסדר את בטוחה עכשיו אבל את כבר לא תהיי אם את תקשיבי לו.
זה לא אמור להיות ככה..
105 זה מוקד של המשטרה להגנת קטינים ברשת
בדיוק למקרים כאלה,
עד כמה שידוע לך זה יכל להיות פדופיל בן 46
ומהרגע שאת עולה על האוטו הזה אף אחד כבר לא יכל לעזור לך..
באמת שהם מקצועיים, הם מגנים עלייך, יעשו חקירה ויבדקו את העניין, הכל יהיה בסדר את בטוחה עכשיו אבל את כבר לא תהיי אם את תקשיבי לו.
שואל השאלה:
אני לא נפגשת איתו שידבר עד מחר
אני לא נפגשת איתו שידבר עד מחר
אנונימית
וואוו מה מיהו שיגיד זה לא בסדר אם לא תפגשו
את לא חייבת לו כלום ועצם העובדה שהוא מתנהג ככה מעידה על זה שאת לא אמורה להפגש איתו.
תחסמי אותו בכל דרך אפשרית, ואל תצרי קשר. אין לו זכות לאיים עלייך ובטח שלא לכפות עלייך.
מה יש לאדם שעוד רגע מתגייס לחפש עם נערה בת 15. לכי תדעי מי הוא באמת ומה הוא רוצה.
את לא חייבת לו כלום ועצם העובדה שהוא מתנהג ככה מעידה על זה שאת לא אמורה להפגש איתו.
תחסמי אותו בכל דרך אפשרית, ואל תצרי קשר. אין לו זכות לאיים עלייך ובטח שלא לכפות עלייך.
מה יש לאדם שעוד רגע מתגייס לחפש עם נערה בת 15. לכי תדעי מי הוא באמת ומה הוא רוצה.
sun clouds
.
.
וואו queen of shadows את מדהימה.
את ממש אכפתית גם מאנשים שאת לא מכירה 3>
את ממש אכפתית גם מאנשים שאת לא מכירה 3>
לגמרי!!^
מחזקת❤
מחזקת❤
תודה רבה❤
אני פשוט לא רוצה שאף אחד יפגע, זה הכל:)
אני פשוט לא רוצה שאף אחד יפגע, זה הכל:)
אם הוא מאיים אל תפגשי איתו ותחסמי אותו
דבר ראשון. אם את לא רוצה, את לא חייבת.
אבל אם תשני את דעתך תדאגי לכמה דברים, 1. תיפגשו במקום ציבורי ופתוח. 2. אל תישתי אם הוא מביא לך שתייה.
אבל אם תשני את דעתך תדאגי לכמה דברים, 1. תיפגשו במקום ציבורי ופתוח. 2. אל תישתי אם הוא מביא לך שתייה.
שואל השאלה:
מה קשור שתיה?
מה קשור שתיה?
אנונימית
פשוט אם הוא מציע לך אלכוהול תסרבי בתוקף, הוא עלול לנסות לשכר אותך..
אני נשמעת פרנואידית אבל לא אכפת לי, הוא מאיים עלייך, הוא מפעיל עלייך לחץ לפגוש אותו ולהיכנס למכונית שלו, זאת חתיכת נורה אדומה. מה שקורה פה זה ממש לא בסדר ולדעתי את צריכה להתקשר ל105 אבל אם את בוחרת שלא כך או כך אל תיפגשי איתו.
אני נשמעת פרנואידית אבל לא אכפת לי, הוא מאיים עלייך, הוא מפעיל עלייך לחץ לפגוש אותו ולהיכנס למכונית שלו, זאת חתיכת נורה אדומה. מה שקורה פה זה ממש לא בסדר ולדעתי את צריכה להתקשר ל105 אבל אם את בוחרת שלא כך או כך אל תיפגשי איתו.
באותו הנושא: