10 תשובות
כן למה לא
כן
אין טעם
גם ככה כולם עם מסכה כל הזמן הסיכוי להידבק אפסי
יאי מינוס!
לא, בשביל מה
לדעתי כן, אני כבר התחסנתי
כן, ביקשו לעשות את זה
ממליצה כי זה עדיף מאשר להידבק בשפעת אני התחסנתי והכל עבר חלק
כן
זו הדרך היחידה להבטיח את חסינות העדר ולהגן על אנשים שלא יכולים להתחסן כי הם אלרגים ואנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת