2 תשובות
תדברי איתה מלא בפלאפון.
אם היא במקרה נמצאת, תפגשי איתה אפילו לחצי שעה, או שתעשי איתה ועם חבר שלך פגישה ביחד ותאכלו צהריים או משהו.
אם תראי לה שהקשר חשוב לך וזה הדדי , אז אין סיבה שזה יעלם, אבל צריך לזכור להשקיע ולכתוב ולהראות את זה שחשוב , גם כשאין ממש זמן, לכתוב לה באמצע היום ולשלוח לה דברים מצחיקים שקורים ולשתף אותה סתם ככה זה טוב
אם היא במקרה נמצאת, תפגשי איתה אפילו לחצי שעה, או שתעשי איתה ועם חבר שלך פגישה ביחד ותאכלו צהריים או משהו.
אם תראי לה שהקשר חשוב לך וזה הדדי , אז אין סיבה שזה יעלם, אבל צריך לזכור להשקיע ולכתוב ולהראות את זה שחשוב , גם כשאין ממש זמן, לכתוב לה באמצע היום ולשלוח לה דברים מצחיקים שקורים ולשתף אותה סתם ככה זה טוב
תדברי איתה בטלפון ובתכלס הצבא זה זמני אבל בכל זאת תנסי להתייחס אליה יותר
באותו הנושא: