4 תשובות
אני הייתי מצלמת את השקית של איידיגיטל יפה כזה וכותבת "שנתחדש" או משהו כזה
או שהייתי מצלמת תמונת מראה ורושמת "new phone או משהו
או שהייתי מצלמת תמונת מראה ורושמת "new phone או משהו
תכתבי # אבל אל תכתבי סתם ככה תעצבי את זה את יודעת
שואל השאלה:
לא שאלתי אם לעלות או לא.
לא שאלתי אם לעלות או לא.
אנונימית
אני לא הייתי כותבת שום דבר וגם לא מצלמת רק את הטלפון או משהו תעשה/י תמונת מראה יראו כבר שקנית טלפון חדש.
באותו הנושא: