4 תשובות
אני הייתי מצלמת את השקית של איידיגיטל יפה כזה וכותבת "שנתחדש" או משהו כזה
או שהייתי מצלמת תמונת מראה ורושמת "new phone או משהו
תכתבי # אבל אל תכתבי סתם ככה תעצבי את זה את יודעת
שואל השאלה:
לא שאלתי אם לעלות או לא.
אנונימית
אני לא הייתי כותבת שום דבר וגם לא מצלמת רק את הטלפון או משהו תעשה/י תמונת מראה יראו כבר שקנית טלפון חדש.
באותו הנושא: