17 תשובות
מי אמר שיש?(:
מישהי פה בדיכי..
תשאלי את היטלר
אין
הוא פשוט קיים
הוא פשוט קיים
אין
מתי אמרו שיש? לול
לתקןאת עצמינו ע''י שימוש בתורה ובמצוות
כי רק בני האדם הם בעלי בחירה - לטוב ולרע. אז תפקידם לקדש את שמו של הקב"ה בעולם.
אנונימי
אין סיבה אנחנו מיותרים
לרוב העונים פה:
את לא חושבים שאלוקים (שהוא מושלם) לא יברא דברים "מיותרים" סתם ככה?
את לא חושבים שאלוקים (שהוא מושלם) לא יברא דברים "מיותרים" סתם ככה?
אנונימי
אין צורך אנחנו חיים כי עוד לא נכחדנו
בקצרה ממש, אנחנו פה כדי לעבוד את ה'.
^ למה הוא רוצה שנעבוד אותו?
אנונימית
אף אחד לא מכריח אותך להתקיים
חחח. כל הכבוד על המקוריות!
ואין צורך.
ואין צורך.
^^^ כי ככה הוא יתן לנו שכר בלי שנתבייש (כי טרחנו בעבור קיום המצוות).
אנונימי
אין
באותו הנושא: