4 תשובות
אי אפשר צריך להוריד אותו קודם
שואל השאלה:
את מי?
אם אין לך את התוכנה של הוורד, אין מצב שזה ייפתח.
אם שולחים את הקובץ למחשב שיש לו וורד, הקובץ ייפתח כרגיל.
^^ את הקובץ
אם זה בטלפון צריך להוריד אותו במחשב צריך לפתוח אותו ורק אז לשלוח