2 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית מספר3, מה אני יגיד לה? אני לא יכולה סתם להגיד לה תתני לי יותר יחס...
אנונימית
מבחינתי כנות זה במקום הראשון אז אני חושבת שלמרות שקשה את צריכה לומר לה משהו