5 תשובות
גם אני אכזבה להורים
ייאיי
אל תיעלבי אבל אני שמחה לשמוע שיש עוד אנשים כאן שהם אכזבה להורים
אמ אולי.. אל תאכזבי אותם?
לא נורא יש לך הזדמנויות להשתנות