5 תשובות
גם אני אכזבה להורים
ייאיי
ייאיי
אל תיעלבי אבל אני שמחה לשמוע שיש עוד אנשים כאן שהם אכזבה להורים
אמ אולי.. אל תאכזבי אותם?
מצטרפת לשאלה
לא נורא יש לך הזדמנויות להשתנות
באותו הנושא: