2 תשובות
הייתי מחליט החלטות שקשורות בבריאות של האזרחים, ולא מחליט החלטות פוליטיות. כמו שהיה לאחרונה עם דובאי.
קוראת לכל הישראלים מכל העולם שטסו לחול וזה, לחזור, נותנת להם חודש. מי שלא חוזר בחודש הזה בעיה שלו הוא ייתקע בחול. ואז מתחילה סגר חזק לחודש בלבד שכולם סגורים בבתים ולא יוצאים *בכלל*, עושה בדיקת קורונה לכל האזרחים במדינה כולל ילדים ותינוקות, מי שחיובי שילך למלון קורונה השאר חוזרים לעבוד ולהתנהל כרגיל. השמיים סגורים עד שהמגפה תעלם. וככה מסיימים עם הקורונה במדינתנו תוך חודש בלבד במקום מאתיים אלף סגרים
באותו הנושא: