10 תשובות
כןן
עם ילדה מהכיתה שלי
עם ילדה מהכיתה שלי
את האמת שכן
יאפ
כן קרה
תמיד חחח
כן עם המחנכת
כן זה היה מוזר רצח
אנונימי
אוי ואבוי זה נורא
לא יצא לי, תמיד הייתי עם חבריי אינטרנט ורק עכשיו זה משתנה
לא יצא לי, תמיד הייתי עם חבריי אינטרנט ורק עכשיו זה משתנה
ההפך אצלי
כן זו תחושה מעצבנת ומביכה, אני ניסיתי לדבר איתה אבל היא מתנהגת כאילו לא דיברנו כל הזמן לול
באותו הנושא: