5 תשובות
אז גילית למה את נמשכת...
אנונימית
כלום לא דפוק בך כנראה שפשוט הוא לא האחד שלך אולי הוא רק סטוץ
את אוהבת את התצומת לב אבל לא אותו. הרבה בנות מרגישות ככה לפעמים, רק אל תנצלי את זה
אנונימית
אני כל כך
את אוהבת את הרדיפה הזאת אחרי משהו שלא אפשרי
באותו הנושא: