6 תשובות
גם אני אבל נהיה לי קר מידי ואז אני שמה גרביים
אני אישית אף פעם לא ראיתי בן אדם עם כפכפים בחורף ברחוב את מיוחדת :)
איךך אני עם גרבי צמר בעובי 10 סנטימ
גרביים וכפכפים ביחדיו
גם אניי אחות וכל מי שרואה טותי אןמר לי שקר לו לראות אותי ככה