5 תשובות
זה נורמלי תתחדשי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
תודה רבה לכולם!
נורמאלי, תתחדשי :)
כןכן גם לי זה בהתחלה כאב שהזזתי את הנחירים
אנונימית
כן נשמע לי הגיוני מאוד, זה בטוח יעבור לך.
וואי, אין לי טיפים לא עשיתי פירסינג
וואי, אין לי טיפים לא עשיתי פירסינג
באותו הנושא: