7 תשובות
את תאכל את זה אם אתה לא רוצה בית חולים
מהר לרופא אם את מרגישה לא טוב. זה רעל ..
מה ולא שמת נייר אפיה?! איפה את חיה לול
אנונימי
שואל השאלה:
שמתי נייר אפיה!!
אנונימית
אז אפשר לאכול
אנונימי
שואל השאלה:
אבל עדיין יש
אנונימית
ואת מרגישה יותר רזה? בכל זאת זה מסיר שומנים