5 תשובות
12
אנונימית
תקחי 12
12 טוב יותר מ11. אין על זה ויכוח, זה הדור הבא. שים לב שעכשיו כבר לא תקבל מטען עם הטלפון, גם אם זה ה11 (אלא אם זה מלאי ישן). תצתרך לקנות בנפרד. אתה יכול לקנות מקורי של אפל או לפנות אלי ואסדר לך משהו טוב במחיר שפוי.