4 תשובות
בעיה בסרברים כנראה
שואל השאלה:
אבל אני כבר יותר מחודש ככה מאז שהחליפו לי ל500 מגה שהיה לי 100 זה היה סבבה
פאקט לוס זה מידע/פעולה שאבד/ה בעצם
אעע אני מנחש שזה בראוטר
אהה וואי אולי יש בעיה בחיבור או בעיה באיזור שאתה גר בו