13 תשובות
עדיין מחכה שיתחילו
א(?)
ו נראלי
חחח נראה לי שמאז ומתמיד.. אבל תמיד יש קשיים
לא התחילו
היה לי עד כיתה ה ומאז אין לי
לא התחילו
אממ.. מה הכוונה לחיי חברה
אני בכיתה ז' ומייחלת לחיי חברה ;-;
ו כזה
אף פעם
עד כיתה ב' ומאז פחות...
(לא שהיה לי עד כדי כך חיי חברה)
(לא שהיה לי עד כדי כך חיי חברה)
היו לי ביסודי עד כמה שלילדה בת 10 יכולים להיות חיי חברה וזהו עכשיו אני בכיתה י ומכיתה ז אין לי כיף בסך הכל הא?
באותו הנושא: