10 תשובות
יכול להיות שחסר לך משהו בגוף כמו ויטמין מסויים תעשי בדיקת דם לבדוק
מתי שכבת פעם אחרונה? ובת כמה את?
אנונימית
יכול להיות שהמחזור שלך פשוט לא סדיר.. זה דבר שהוא טבעי עד גיל 18
ככה הרופאה שלי אמרה לי
ככה הרופאה שלי אמרה לי
יכול להיות באמת שהמחזור לא סדיר וזה נורמלי לגמרי ככה זה אצלי לפעמים.
אבל בגלל שאמרת שעשית בדיקה אני מניחה ששכבת כבר אז בגלל זה שאלתי מתי הייתה הפעם האחרונה
אבל בגלל שאמרת שעשית בדיקה אני מניחה ששכבת כבר אז בגלל זה שאלתי מתי הייתה הפעם האחרונה
אנונימית
זה לא סדיר ממליצה לך להתייעץ על רופא על זה
שואל השאלה:
אנונימית^^ פעם אחרונה לפני כמה שבועות, בת 19
ולכל המוטרדים אנחנו יחד שנה וחצי בערך
אנונימית^^ פעם אחרונה לפני כמה שבועות, בת 19
ולכל המוטרדים אנחנו יחד שנה וחצי בערך
אנונימית
קודם כל לגבי זה שרשמת לכל המוטרדים אנחנו יחד שנה וחצי אז הכל בסדר את לא חייבת לאף אחד הסבר אלה חיים שלך ואת תעשי מה שטוב לך ולדעתי זה בסדר גמור:)
לגבי זה שעשית לפני מספר שבועות, זה היה עם אמצעי מגנה? את לוקחת גלולות? אם כן אז הכל בסדר אין לך סיבה לדאוג כנראה שאת קצת לחוצה בזמן האחרון או אם הדיאטה שלך לא עובדת בצורה בריאה כנראה שזאת גם הסיבה את יכולה ללכת לרופא נשים שכדי באמת שיבדוק שהכל בסדר.
ולהתחיל לאכול (אם את לא אוכלת מספיק) כי זה חלק מאוד משפיע
לגבי זה שעשית לפני מספר שבועות, זה היה עם אמצעי מגנה? את לוקחת גלולות? אם כן אז הכל בסדר אין לך סיבה לדאוג כנראה שאת קצת לחוצה בזמן האחרון או אם הדיאטה שלך לא עובדת בצורה בריאה כנראה שזאת גם הסיבה את יכולה ללכת לרופא נשים שכדי באמת שיבדוק שהכל בסדר.
ולהתחיל לאכול (אם את לא אוכלת מספיק) כי זה חלק מאוד משפיע
אנונימית
שואל השאלה:
^האמת שאני אוכלת סבבה , אני לא על גלולות הוא שם קונד*ם אבל האמת שבזמן האחרון עובר עליי מלא בפן המשפחתי בעיקר
את חושבת שזה קשור?
אני אשאל הכל את הרופא אבל התור רק עוד שבוע אז חשבתי אולי מישהי חוותה את זה...
^האמת שאני אוכלת סבבה , אני לא על גלולות הוא שם קונד*ם אבל האמת שבזמן האחרון עובר עליי מלא בפן המשפחתי בעיקר
את חושבת שזה קשור?
אני אשאל הכל את הרופא אבל התור רק עוד שבוע אז חשבתי אולי מישהי חוותה את זה...
אנונימית
האמת שכן חוויתי מקרה קצת דומה (אני בת 17) יש לי חבר אבל בחיים לא שכבתי, אבל כן היו לי תקופות של המון לחץ מכל מיני סיבות וזה השפיע עליי מאוד על המחזור נגיד פעם אחת חודש שלם לא קיבלתי מחזור בגלל לחץ אז הכל בסדר אין לך ממה לדאוג במיוחד שאמרת שהוא השתמש באמצעי מניעה.
תלכי לרופא שבוע הבא והוא יגיד לך בדיוק מה זה ויכול להיות שהוא ימליץ לך לקחת גלולות כי זה מסדר את המחזור
תלכי לרופא שבוע הבא והוא יגיד לך בדיוק מה זה ויכול להיות שהוא ימליץ לך לקחת גלולות כי זה מסדר את המחזור
אנונימית
גם לי קרה שלא קיבלתי מחזור יותר מחצי שנה, המחזור שלנו לא סדיר,בנוסף יכול להיות שגם הלחץ משפיע, לחץ מעקב מחזור רק גלולות יכולות לסדר את זה
אם עשית בדיקת הריון ואת שלילית לא חושבת שיש לך ממה לדאוג
אם עשית בדיקת הריון ואת שלילית לא חושבת שיש לך ממה לדאוג
באותו הנושא: