4 תשובות
תבחרי לפי מה שנראה לך טוב ותשאלי אנשים שלומדים בו מה הם חושבים עליו, בתיכון את גם תכירי חברים חדשים ויש מצב שקצת תתרחקי מאלה שיש לך עכשיו
שואל השאלה:
כן זה מה שאני רוצה אבל תמיד אומרים לי שלהכיר חברים זה קשה ואני לא אצליח
אנונימית
תלכי לפי מגמות שיעזרו לך בחיים
לא לפי חברים
אנונימית
אני מכירה את זה שיש לחץ לבחור משהו
כדאי לך לעשות טבלה שבה כתובות כל האפשרויות לתיכונים והיתרונות והחסרונות של כל אחד. זה מה שעזר לי לבחור וזה עושה סדר בראש
xm1