4 תשובות
שואל השאלה:
אז עם יועצת אין בעיה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה על העזרה
אנונימית
לא חושב שיש בעיה עם היועצת.

ובכיף שמחתי לעזור!
לא יודע אם זה לגמרי אותו הדבר בין בנים לבנות אבל בזמנו הלכתי לפסיכולוגית (לפני כמה שנים והפסקתי) ואחרי הצו הראשון (לפעמים אפשר לעשות את זה בצו הראשון) קבלתי זימון לקבנית ששאלה אותי שאלות על הפסיכולוגית ועליי בכללי. לאחר מכן קבלתי קה"ס 20(מוזמנת לקרוא מזה באינטרנט) שזה הקהס הכי נמוך שיש.ככל שהקהס יותר גבוה יש יותר מגבלות לגיוס ובקהס גבוה מספיק אי אפשר להתגייס.
אז לא, לא בטוח שלא תוכלי ללכת לקרבי.. זה תלוי בשיחה שלך עם הקבן (שזה קצין בריאות הנפש) ואולי גם בעוד נושאים.
חוץ מזה אל תחליטי לא ללכת לפסיכולוג בגלל זה, פסיכולוג יכול מאוד לעזור לך.
ולגבי היועצת לא נראלי שזה משפיע אבל כן בקשו ממני שהיועצת שלי תמלא טופס עם שאלות עליי.

מוזמנים לתקן אותי אם טעיתי :)

אה תוספת קטנה:
1)אני חושב שגם ניתן לשנות את הקהס אחרי שקבלת אותו.
2) קהס 20 לא מונע ממני להתגייס לקרבי, רק יחידות מובחרות.