4 תשובות
חיים זו מילה גדולה
אנחנו חיים עדיין לא כך?
תכלס
אם לומר את הבאמצ אחרי הסגר הראשון אפחד לא שם על הסגר אני שחכתי שיש סכר אחרי כמה זמן
באותו הנושא: