26 תשובות
7/100
בנתיים 84 אבל השנה עוד ארוכה
30,במתמתיקה
10 בגאומטריה המורה לא בודקת לי היא רק שמה ציונים
אפס..
אופסי :)
אבל כמעט חצי כיתה קיבלה ככה אז..
70 באנגלית כתיבה כמעט מושלמת כל השאר פחות..
3
בטח אנגלית נראה לי 60 אבל זה ישתנה למתמטיקה אני כבר לא עוקבת
אופסי אבל 93
אנונימית
23 במתמטיקה (;
אני מוצלחת יאמ
.No
70 וזה היה אמור להיות מאה בסהכ התבלבלתי בסדר של המילים(משימת שמיעה) נו באמת רחמים המורה
אנונימי
וואלה 71 ומה נסגר עם הממורמר שעושה מינוסים לאנשים שקיבלו יותר מ80
מה קרה כפרה למה ככה
אנונימית
0 בעבודה
38 במבחן
10- בהכתבה
נו באמת מה כבר עשיתי
רק לא רשמתי את המילים רחמים המורה