5 תשובות
אין פואנטה הם לא יכולים לבדוק את זה
אצלי זה בפלאפון ואני מראה לשומר את השומר מסך שלי והוא נותן לי להכנס אף אחד לא בודק את זה
אנונימית
נראלי יתבעו את ההורים רק אם הם הביאו את הילד עם שיעולים וחום
מסכימה זה ככ מטומטם
גם אני חותמת לעצמי, אפילו בלי לבדוק חום
זה ממש חסר טעם. אני תמיד חותמת לעצמי במשוב
אנונימית