9 תשובות
אם הוא משלם, אז כן. אם לא, מי הוא בכלל?
זה תלוי אם הוא משלם על האינטרנט
יש לו זכות אבל בכללי זה לא בסדר
אם הוא משלם על זה כן אם אמא שלך אז לא
אם הוא משלם אז כן
שואל השאלה:
מצטערת שאין לי פרח אבל תודה.. 3>
אנונימית
בעיקרון יש לו זכות. אבל זה לא מוסרי ומכבד גם יש לך זום
הוא משלם לך על זה אז כן
ברור שיש לו זכות