9 תשובות
תלוי באקורד הקודם, אבל כן בעיקרון את הקל.
ממש תלוי בשיר
יש שירים שהאקורד הפתוח לא מתאים בהם בכל.
עם הגשר וגם בלי שניהם זה צליל שונה צליל שהוא open וצליל שהוא g
תלוי מאוד בשיר, באקורדים שלפני ואחרי
את האמת שאם סתם יגידו לי רנדומלית לנגן אקורד g רוב הפעמים אני אנגן עם הגשר, פשוט כי התרגלתי לנגן ככה הרבה אקורדים
חשבתי שאת מתכוונת g עם לה או בלי.
(לא רלוונטי אבל אני עושה בלי אם לא מבקשים אחרת, יש סיבה אבל שוב לא רלוונטי)

אבל גשר זה תלוי במלא דברים
אם אני על קלאסית או חשמלית
מה השיר דורש, יכול להיות שהוא צריך אקורד g רגיל ולא בסריג 3.
גם תלוי בנוחות שלי, אם אני כבר במצב של גשר כנראה אעדיף להשאר בו.
שילוב של הכל יחד
שואל השאלה:
^על קלאסית את עושה בלי גשר?
אנונימית
עם הגשר בדרך כלל אבל תלוי בשיר
תלוי בשיר
קל